Alla inlägg den 29 mars 2016

Av Karedo - 29 mars 2016 22:04

Idag är jag så glad över att ha kommit i kontakt med denna lilla växt.. Eller den kanske inte är så liten, finns ju några olika sorter vet jag :)

Men hur som helst, för lite mer än ett år sedan så började ju jag på The gym. Då som en soffpotatis, & jag hade jätteproblem med mina vader & ben..
Fick då tipset av Jennie att Aloe heat lotion fanns. & jag prövade den & var fast! Funkade så bra på mig & dessutom älskar jag doften :)
Så körde med den ett tag.. Sen utökade jag mitt Aloe Apoteket med MSM, som jag blandade med heat lotionen..

Även Jimmy använde den combon till sin rygg & nacke, & gör fortfarande när det behövs.. :)

Sen köpte jag även gellyn, tandkrämen & ceratet.. Nu utökar jag min samling sakta men säkert..
& nu senast så pratade jag med Jennie, nästan i panik ang mina fingrar, då jag hade såna jättejobbiga självsprickor. Så då fick jag rådet att pröva propolis cremen, & tummen upp även för den..

Gellyn är toppen till det mesta! En riktig räddare i nöden i många situationer & ceratet (kallas det verkligen så?) har verkligen hjälpt tjejorna när deras läppar spruckit, så som dem alltid gör på vintern. Framförallt Nellie & Ida är jättekänsliga när det är kallt & får såna problem..

& som sagt idag är jag extra glad över MSM & heat lotionen.. Tack vare dem så känns mitt lår så mkt bättre. Så fortsätter att smörja, & så hoppas vi att det är helt bra snart.. & skrev jag att jag älskar doften :)

Är ni nyfikna på dessa produkter eller andra, finns så många fler! Men dessa har jag prövat, än så länge. Hoppas på att det blir fler i framtiden. Men jag kan verkligen rekommendera alla dem jag testat.

Men gå gärna in på Jennies hemsida, där kan ni läsa mer om alla produkter & även beställa egna..


http://myaloevera.se/friskvisionforever

Har ni frågor, vet jag att Jennie gärna svarar på dem oxå..

//s

Av Karedo - 29 mars 2016 08:39

God morgon härliga tisdag! Idag känns benet bättre, det gillar vi! Nu har jag i & för sig bara tagit mig från sängen till soffan. Så vi får väl se hur det känns efter att jag varit ute med Krut. Men det blir ingen långpromenad men han måste ju få kissa :)

Hade tänkt att träna idag oxå.. Men om förra veckan var trixig att få ihop med träning, jobb & familj. Så är denna vecka en riktig utmaning utan dess like.
Det är påsklov, det är röda dagar, det krockas på Jimmys & mitt jobbschema.. & det är ett läkarbesök för Nellie inplanerat, där både jag & Jimmy måste vara med för att oxå lämna ett gäng blodprov..

Men jag tror jag får ihop tre pass den här veckan & det får väl vara ett godkänt antal.. Då är det ett pass med Linus oxå, & det kan väl få räknas som typ två :)
Allt hänger ju på mitt lår (& planeringen av veckan) kan vi säga & sen får vi hoppas att allt annat känns bra oxå. Annars får vi ta nya tag nästa vecka.

Idag regnar det, men vad gör det? Då får man bädda ner sig i soffan & kolla på något bra på tvn. Visst?
Eller ska man ta tag i detta kaos? Antar att det blir det sistnämnda... Jag hatar att det ser ut som det gör här hemma, detta stök gör mig orolig inombords.

Tror fortfarande att man mår som man har det & att man har det som man mår.

Jag mår sjukt bra just nu, det gör jag! Tro inget annat! Jag har en glädje & ett lugn som jag inte kännt på så länge. Samtidigt har jag ork & en energi som är helt galen. And I like it, så mycket.. :)
Men det är ett litet litet kaos som håller sig envist kvar.. Men det ska bort, jag ska vinna över det oxå! Med hjälp av vänner & familj kommer det bli bra till slut. Det vet jag..

Dags att ta sig ut med Krut, så man kan äta sin gröt sen..
Sofi + gröt är nu ett faktum and I like även det.. Vem hade trott det!? Not me :) ha ha ha


Kärlek till alla som finns där för mig! Utan er hade det aldrig gått! <3

//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards