Alla inlägg under februari 2011

Av Karedo - 26 februari 2011 17:51

Jimmy har städat datorn, så nu har vi ingen bild =( Det är nog bara han som lyckas dammsuga bort bilden =)

Därför har jag inte kunnat blogga =( Jag passar på och lånar Maddes dator, nu när vi hälsar på här på Dalvägen 10. Man missar ju så mkt =) =(


Är det någon som har en dator liggandes så hojjta till! =)

Jag vill ha en bärbar, NU!

 

Nu vet ni i alla fall att jag lever!


Ha det bäst. Kram Sofi, hon med tre tjejor och en karl...

=)

Av Karedo - 4 februari 2011 16:50

 

 

 GRATTIS TANTEN !

Är så glad för din skull..

jag tror du vet vem du är..

Av Karedo - 1 februari 2011 12:39

  


Det blev aldrig något badhus i helgen =( Jag fick hoppa in och jobba extra. Skulle inte hinna bada innan, då jag jobbade från 12 till 18:30. Men jag kunde inte tacka nej till ett pass med dubbelt betalt. För hur man än vrider och vänder på det så är ju pengarna mer än välkommna.. Jobbade extra igår oxå, då var det ett 7 - 17 pass. Hatar verkligen att jobba den tiden, det blir en så jättelång dag. Både för stora och små.. Och det värsta av allt är att jag jobbar mitt egna 7 - 17 pass imorgon.. så två lååånga pass nästan på raken..  Men jag är ledig på fredag, bara för att jobba hela helgen sen.. Men man får vara glad att man har ett jobb, det är det inte alla som har. Men sen kan man ju få önska att det var si och så i stället, mot hur det är nu..



Alla vet ju att jag hade ett behov av att kolla på McLeod´s daughters förut.. Nu har jag ett nytt baramåstese program, kommer ni ihåg OC? Någon som vet om det finns på dvdbox? Bara måste ha i så fall.. Så säg till om ni ser någon..



Nu ska jag ta tag i tvätten. Jimmy har påpekat att det börjar bli en hög i källaren igen, *suck* Fick för mig att det skulle bli bättre med den nya tvättmaskinen: Men så fel jag hade, man måste tydligen sortera och dosera tvättmedel själv. Och så måste man sätta den själv oxå.. Vilken nit jag gick på! =)

 

 

Ha det så bäst. Kram en segis till mamma..





Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards