Alla inlägg den 15 mars 2016

Av Karedo - 15 mars 2016 23:40

Promenad, fix & trix, träning & jobb.. Så har min dag sett ut.. En helt okej tisdag tycker jag :)

Jag växer en liten bit för varje dag tror jag. Alla dessa snälla ord jag får höra från alla håll & kanter..
Det är kunder, vänner & till viss del familjen som tar sig tid att säga något snällt.. Hur annorlunda jag ser ut & då inte bara till det yttre, även om det oxå påpekas :) De säger att hela jag lyser & att jag ser ut att må så bra..

Det är dessutom sant.. Jag mår galet bra innerst inne & glädjen är där. & jag hoppas ju att det syns både på utsidan & genom det som kommer inifrån. Jag känner själv att jag typ utstrålar något helt annat, än mot den där Sofi jag var förut..

Så jag tränar fortfarande på att kunna ta en komplimang eller två, & det går faktiskt bättre & bättre tro det eller ej.. Även om jag tycker det känns lite knas, jag är ju inte van helt enkelt.
Fast självklart är det kul att få höra allt snällt, så sluta inte :) ha ha ha

Men det är lite galet, knappt jag tror det är på riktigt.. Att jag av alla verkar ha lyckats med något. Något som jag bara gett mig tusan på att fixa. Men med all den hjälp jag har, så kan jag ju inte misslyckas!
Vet att jag inte ska ropa hej än, har ju en bit kvar till mål eller målen. Sen ska jag ju lyckas hålla detta oxå.. Men som det känns nu, så kommer jag fixa det oxå. Hela mitt sätt att tänka är nytt & jag gillar det! :)

Träningen gick för övrigt kanon även idag. Eller det känns i alla fall bra när jag väl är där.. Just nu är det bara lite knas, med att just ta sig dit. Brottas lite med min vilja & hur jag borde göra.. Varför kan det inte bara få vara lite enkelt..??

Så igen avslutar jag med ett stort TACK, till alla er där ute som gör min dag.. Med ord eller på annat sätt hjälper mig.. Ni är guld värda!


//s



På the gym får jag tid för att tänka & tanka.. & det är precis vad jag behöver just nu..

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards