Alla inlägg den 25 mars 2016

Av Karedo - 25 mars 2016 20:32

Så var det första PT-passet avklarat, & jag tror inte det kunde ha gått bättre.. Eller? Nä.. Jag är så glad!

Jag har äntligen kommit under de kilon jag ville. Totalt 18,5kg har jag gått ner, om man räknar från den högsta siffra jag har varit uppe på.. Jag är självklart jätteglad, men är jag nöjd & klar nu? Japp för stunden är jag faktiskt det.
Jag nådde mitt mål & jag är så galet stolt över mig själv.. & jag gjorde det med mat & träning.. Så det kan gå om man bara vill & ger sig fasen på det.
Under de veckor jag har hållit på fram till nu, har jag gått ner hela tiden. Ibland mer & ibland mindre men inte en enda gång har vågen visat på ett plus. Det är coolt :)

Nu vill jag lägga mitt fokus på att bli starkare & få lite muskler :)

Idag fick jag pröva på en ny uppvärmning, sjukt jobbig men skoj. Så jag tänker faktiskt använda den när jag tränar själv oxå.. & vet ni!? Den innehöll ett par olika armhävningar, & jag kräktes inte :) ha ha ha

Sen blev det marklyft, WoHo! Det kändes bra, kanske att höften krånglade lite lite.. Men det gjorde inte ont, så tummen upp på den! Fick lite tips & några små justeringar att jobba med..
Försökte maxa på 100kg oxå, men det blev ett riktigt fiasko. Stången rörde sig typ inte ur fläcken, men jag tänker inte gräva ner mig för det.. Jag skrattar bara, det var så galet tungt! :) Men en dag kanske, eller jo det ska gå!
Men jag fick upp 90kg, det var inte snyggt någonstans.. Men jag fixade det! :)

Linus föreslog att jag skulle stretcha rygg & höft oxå, eller vi kan väl säga det som typ behövde mjukas upp lite.. Ja tack sa jag :)
Ni vet den där stretchen jag inte kan göra själv, den där bra.. Den som är så okul just där & då, men känns så bra efteråt.. I like it lixom!

Nu är jag så trött i kroppen, men det känns ändå så galet bra!
Taggad till tusen! Lovar att jag ska göra allt jag kan, för att så småningom nå mina nya mål. Ser helt enkelt fram emot framtiden! :)

Fortsätter förresten att ha en så bra känsla i kroppen & jag känner sån glädje till typ allt just nu. Hur kul är inte det!?
Så nu tänker jag bara fortsätta att må bra & ta dagarna som dem kommer..

Tack till alla som gillat, & som gett mig så fina kommentarer på Facebook & Instagram. Jag blir så glad & faktiskt lite rörd, det ger mig styrka att både orka & vilja fortsätta min resa.

Kram //s


Idag fick jag denna fina lilla lapp av Robin, när jag så glatt berättade om vad jag klarat av.. Jag är nu The Beast.. :)

Tack!

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards