Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Karedo - 1 mars 2016 22:17

Jag är glad idag! Jag har haft en bra dag, jag har till & med kommit på mig själv med att le, både inom mig & så andra kan se..
Jag vet inte varför.. Men jag gillar det! :)

Jag tror det var bra att typ tvinga mig själv till en nystart, eller vad vi nu bestämde att vi skulle kalla det. Jag börjar hitta tillbaka dit jag vill vara.
Maten har funkat kanon & jag måste nog säga att träningen verkligen har funkat idag.

Började dagen med en romantiskt promenad med min man. Sen blev det en tur till the gym innan det var dags för jobb. & så avslutade jag dagen ihop med Amanda på en promenad.

Träningen idag bestod av mitt nya "Pass A". Ett pass som är lite, vad ska vi kalla det? Mindre kul, fast ändå okej :) ha ha ha
Jag tror det är för att jag inte har riktigt samma koll på det som jag hade på mitt gamla. Jag tycker det känns lite svårare oxå, då det är några nya övningar.. Så om jag lägger ner lite energi på det, så borde det bli lite lättare & då oxå roligare. Det är i alla fall det jag fått höra, & det stämmer säkert. & jag vill ju ha resultaten, så det är bara att gilla läget & se det positiva.
Så bara därför blir det ett samma lika pass på fredag :)

Nu ska matlådor fixas inför imorgon.. Blir en favorit i repris, räkröra med äpplen & en sallad med babyspenat & fetaost :)

Idag är jag helt enkelt bara glad :)

//s

Älskar typ mina nya byxor :)

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards