Alla inlägg den 17 mars 2016

Av Karedo - 17 mars 2016 20:51

  

Kan fasen inte sluta le.. Det har varit en galet bra dag idag.

Passade på när tillfälle gavs, att väga mig på the gym idag.. Har ju haft noll koll på dessa kilon nu några veckor.. Så jag var lite nyfiken på om jag stått still, gått upp eller om jag faktiskt gått ner. & vet ni jag hade gått ner ytterligare 1,6 kg, så nu har gått ner 16.9 kg totalt sedan jag började ta tag i mitt liv.. Det är ju faktiskt lite smågalet :)
Det visar ju att även om fokus inte har legat på att gå ner i vikt, så har det lixom kommit på köpet. Men självklart så önskar jag ju mig innerst inne, att jag kan få säga att jag nått mitt mål.. Så jag är så himla glad just nu..

Träningen gick oxå jättebra, körde marklyft idag. Valet stod mellan det eller bänkpress & ni vet ju vad gillar så... :) ha ha ha
Stannade på 65 kg & det kändes så bra. Jag kände mig stark idag..
Fick till & med lite komplimanger/beröm idag av en som tränade samtidigt som mig, när jag körde mina marklyft. Han tyckte jag såg stark ut & hade bra teknik.. Tack! Det gjorde min dag ännu bättre :)

Men det innebär att det blir bänk imorgon, för det är tydligen kul det oxå. Ja okej, jag tycker det är lite kul. Men det kommer nog bli roligare, bara jag gör det & får lite mer kläm på det. Nu är jag ju så feg & jag känner mig så ostark, tänk om jag inte orkar & typ "fastnar". Hur pinsamt & jobbigt skulle inte det vara.. Men nu har jag fått nya direktiv att följa, så nu kör vi! :) Så detta kommer nog oxå bli bra till slut..

Höften fortsätter att krångla lite, men jag överlever nog.. Så nu blir det att få till en bättre uppvärmning igen. Jag har fuskat lite med den, så jag får väl skylla mig själv lite :( Sen ska oxå ett gummiband läggas till vid de olika knäböj som jag gör..

Det enda som gjort dagen lite mindre bra, är att jag fick jordens huvudvärk nu på kvällen. Det var länge sen jag hade så här ont.. Så nu blir det att lägga sig mörkt & hoppas att det går över snart..


//s



Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards