Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Karedo - 16 mars 2016 22:18

Jag på morgonpromenaden med Krut.
Det var så skönt ute, ett riktigt vårväder. En skön start på dagen helt enkelt :)

Men nu tar jag helg, japp jag sa helg. Helt normalt så här på en onsdagkväll.. :)

Synd bara att jag inte har något fredagsmys hemma just nu! Är sjukt sugen på choklad idag, & då gärna i glassform.
Annars funkar det jättebra med maten nu. Jag hade ingen aning om att jag kunde laga den mat som jag faktiskt lyckas få ihop. Fast det är ju i & för sig inget avancerat, men det är mat lagat från grunden. Det är enkelt, nyttigt & gott, så kan det bli bättre? Jag tror inte det.. :)
Favoriten just nu är nog torsk/lax i ugn tillsammans med blomkålsmos. Eller kanske att "min räkröra" kommer före. Fast idag gjorde jag jättegoda Miniomeletter.. Så svårt att välja :) ha ha ha

Träningsvärken jag förväntade mig i rumpan idag.... Ja den kom aldrig, istället har jag träningsvärk i triceps av någon konstig anledning :)
Fast jag känner av min höft/skinka på vänster sida. Precis så som jag gjorde i början, när jag började träna med Linus.. Varför!? I have no idea!

Nu ska jag ta tag i disken där ute i köket, det är typ kaos.. Jag måste ta tag i att hitta någon som kan fixa diskmaskinen! Det är ju så tråkigt att diska för hand.

//s


Före & efter.. 30/8-15 & 16/3-16

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards