Alla inlägg under februari 2015

Av Karedo - 25 februari 2015 21:26

Det är en onsdag i februari.. Jag ska ta tag i "stökskåpet", nu när tjejorna lagt sig. Har en plan på att minst hälften ska kastas, för nu måste det rensas ut.. Längtar som en tok på att det ska sättas igång, köket kommer bli så bra!
Efter 10år i huset (1 april) så är det ÄNTLIGEN dags. Ut med det gamla och in med det nya :)

Idag är oxå första dagen helt utan godis och andra sockerrika grejor. Varför idag? Ja det bara blev så! Och huvudvärken kom självklart som ett brev på posten. Annars har det gått hyfsat bra faktiskt. Antar att morgondagen blir värre, så ropar inte hej än.. Men jag kämpar på!
Nej jag äter inte efter någon direkt diet, tänker bara lite extra på VAD jag äter och inte äter..

Imorgon är det ledig dag, det ska tränas, fixas & trixas.
Kanske ska det handlas lite oxå.

//s

Av Karedo - 9 februari 2015 20:06

  

Här vill jag leva, här vill jag bo... (Det gul/bruna huset med mini-altanen, The Birgerssonska huset)

 

Är både ledsen och glad på samma gång.. Jag mår bra och känner att livet börjar fixa till sig.. Mycket som går som jag vill eller som vi vill. Vi planerar, fixar & trixar :) Träningen har hittat in i vårat veckoschema.. Så kul, äntligen!

Börjar oxå se en Sofi jag tycker om, hon tittar fram lite då och då.. Är ledsen för att jag inte tycker jag är värd att må bra.. Letar fel och brister bara för att få må dåligt, det är ju så jag är van att må..


Kan väl sammanfatta det som att det är lite virr varr & kaos inombords, men med viss glädje..

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards