Alla inlägg den 19 mars 2016

Av Karedo - 19 mars 2016 22:42

Nu är kanske inte jag rätt person & prata om hur en baksmälla känns.. Men fy tusan så jäkla dåligt jag mådde imorse.. Jag är helt övertygad om att det var allt jox & fika jag åt igår som var orsaken.. Jag hade så ont i magen samtidigt som jag kände mig kräkfärdig.
Var tvungen att vänta typ 2 timmar innan jag kunde äta min frukost.. Galet!!

Även idag blev det grötfrukost, med en Ida hängandes över mig. Hon tyckte det luktade så gott.. Hon var så mätt så hon orkade bara inte smaka, men hon ville gärna sa hon.. Så imorgon tänkte jag göra pepparkaksgröt till henne oxå :)

Satt & tittade tillbaka lite i min blogg & även på gamla statusar på FB tidigare ikväll. Vilken skillnad det är på mina inlägg då mot nu.. Jag hade verkligen gett upp hoppet om allt :( Att Jimmy, vänner & familj stannade kvar är ju en gåta..
Jag måste verkligen ha mått så sämst! Eller det vet jag ju att jag gjorde, vem försöker jag lura egentligen..??
För ett åt sedan ville jag typ inte leva längre.. & även för två år sedan hade jag lite samma lika känsla.. Om man nu ska tro på det jag skrev då..

Nu kan jag däremot tycka att jag är väldigt tjatig om min träning.. Fast samtidigt är det väldigt mycket fokus på just min träning, min kost & min hälsa just nu.. Eller det är väldigt mycket fokus på MIG helt enkelt :) ha ha ha

Men jag vill så gärna att alla ska se hur bra jag mår nu! För jag mår verkligen SÅ BRA! & samtidigt så vill jag ju visa & dokumentera mina framsteg, både för mig själv & för andra. Dvs ni andra som är intresserade & vill veta.

Det måste väl vara okej..!? Det är ju ändå MIN blogg! Så jag struntar i det nu.. Jag fortsätter skriva precis det jag vill, hur jag vill & när jag vill :)
Både du & jag kan ju välja att inte läsa det sen..!

Men hur som helst har jag hittat något som jag verkligen fastnat för.. Helt galet bara det..!
Knappt jag tror på det själv än, nästan rädd att jag kommer vakna en dag & vara tillbaka på ruta ett igen.. Fy så fruktansvärt hemskt! Dit vill jag ALDRIG tillbaka.. Lova att du drar upp mig, om du ser att jag är på väg att ramla ner dit igen!

Det var som en vän sa till mig idag.. Kan väl säga att det sammanfattar hela situationen ganska så bra..

- Hade aldrig trott att du skulle börja gå på ett gym!
-Nej inte jag heller! Blev mitt svar :)


Lite då & nu..

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards