Alla inlägg under juni 2014

Av Karedo - 18 juni 2014 00:39

Tydligen ska man inte ha en blogg där man skriver allt och ingenting. Och kanske är det så, man lämnar ju verkligen ut sig själv. Även om jag kan välja att skriva det jag skriver, så hamnar jag allt som oftast i kläm själv..
Kanske skulle det vara bättre med en helt vanlig gammal dagbok...

//s

Av Karedo - 6 juni 2014 23:42

Små ord kan göra mig så glad! Idag var det en kund som tyckte jag blivit så smal & fin (hennes ord) Kanske att det syns ändå, för några kilon har jag faktiskt gått ner :)
Så nu fortsätter jag i samma takt som jag gjort.. Och NEJ jag bantar INTE, jag bara tänker lite mer och ett steg längre på vad jag äter och gör. Jag gör klokare medvetna val helt enkelt :)
Men självklart är målet detsamma, kilon ska försvinna! Och när de gör det är inte jag den sista att bli glad, nästan överlycklig skulle man kunna säga..
Mål 2 närmar sig sakta men säkert :)

Heja mig!

//s

Av Karedo - 4 juni 2014 23:23

Idag har jag städat & rensat garderoben... Igen! Tur ingen brukar titta in i den, för jisses vad det såg ut innan jag började. Jag har samtidigt jobbat på att släppa lite på kontrollbehovet jag har (eller vad det nu kan kallas) Idag har jag med andra ord INTE sorterat kläderna i färg. Nu hänger det blandat & huller om buller.. Så stolt över mig själv! Dock hänger de i grupper fortfarande tex kortärmat, långärmat, tunikor var för sig och ihop osv. Mysbyxor och jeans ligger oxå var för sig... Såklart! :) Måste ju ha lite ordning i alla fall.

Hittade kläder som jag hoppas jag snart kommer i. Eller i dem kommer jag redan, men man vill ju se lite bra ut oxå.. Men jag kämpar på! Mål 2 närmar sig, men seeeegt går det.. Men heja mig! Snart, snart, snart.. Och jag lovar, ni kommer få veta när det hänt :)

Idag har även min älskade mormor gått bort. Och det efter en lång sjukdomsperiod.. Även fast jag visste att den här dagen skulle komma har jag svårt att ta in att det slutligen hänt.
Kommer sakna henne så mycket. Är glad att tjejorna fick lära känna henne och att dem kommer ha sina fina minnen tillsammans. Är glad att Jimmy fått lära känna min mormor och även han fått fina minnen.. Men framförallt är jag glad över att jag fått ha henne som min mormor, och jag kommer ALDRIG glömma henne. Hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta och jag ska vårda mina minnen ömt.

Vila i frid fina mormor, du kommer alltid finnas i våra hjärtan..

//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards