Alla inlägg den 30 april 2012

Av Karedo - 30 april 2012 10:14

 


Många inlägg har blivit skrivna, men aldrig kommit upp så ni fått se dem..


Åter igen undrar jag vem man skriver för.. Ska man skriva till och för sig själv? Eller för och till den som läser? Hur ärlig ska man vara? Och ska man vara ärlig mot sig själv eller er andra? Men vill jag att ni ska läsa allt om mig och det jag vill skriva?  För jag tror att om jag skriver det jag tror ni vill läsa, så kommer jag nog ljuga för mig själv ibland.. Man kanske inte ska blogga? Då skulle inte dessa funderingar finnas.. Men vart ska man då kunna tömma huvudet på tankar, om man nu ska släppa tankarna fria.. Fast skriver jag inte det jag vill, så är ju tankarna där och skaver i alla fall.. Jag kanske skulle skaffa en helt vanlig och hedlig dagbok istället? 

Men tänk om någon hittar den..



Frågorna är många, men var finns svaren? /s 

  



Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards