Alla inlägg den 15 april 2012

Av Karedo - 15 april 2012 14:08

 


Måste ju berätta att Nellie klarade natten super utan blöja =) Hon väckte mig vid sju och sa att hon var kissnödig.. Inga olyckor blev det i natt, så vi fortsätter väl på samma visa.. Mamma är så stolt över sitt lilla bustroll..


Idag har dagen spenderats på skjutbanan, det har varit städdag.. Jag tog Ida i vagnen och Ticko i släptåg och gick dit.. Så lite motion blev det idag.. Jimmy tog Nellie och Cassi i bilen och åkte upp före oss..

Tjejorna har lekt, lekt och lekt =) Lite korv med bröd och fika blev det oxå.. Jag gjorde inte så mycket, men jag var där i alla fall..


Nu ska vi snart sätta fart och fixa lite mat.. Idag blir det egengjord kebab med bröd och strips, och till det en massa gottiga tillbehör.. Ska unna mig lite Cola oxå..


Ha det bäst. Kram Sofi

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards