Alla inlägg den 12 april 2012

<3

Av Karedo - 12 april 2012 19:58

 

Detta lugn håller i sig.. Underbart!


Idag har jag..

Vaknat med feber..

Fixat 2 tjejor inför dagis..

Fixat mig själv.. Försöka kan man ju alltid =)

Lämnat 2 tjejor på dagis..

Fixat & lämnat schema till dagis (i alla fall för nästa vecka)

Jobbat..

Hämtat 1 tjeja hos farfar..

Hämtat 2 tjejor på dagis..

Försökt att ha lite koll på 3 tjejor som lekt ute..

Börjat vika all den rena tvätt som ligger..

Fortsatt att tvätta all den tvätt som ligger i källaren..

Lagat mat tillsammans med Jimmy, blev grillat idag..

Plockat undan i köket tillsammans med Jimmy..

Duschat 2 tjejor och fixat dem inför natten.. Tjeja 1 fixade sig själv =)

Fortsatt att tvätta, igen!

Letet fram 2 täcken till 3 frusna tjejor..


Allt detta utan att ha brytit ihop allt för många gånger.. Typ ingen faktiskt =) Klart jag räknat til 10 någon gång och bitit mig i tungan, men det får man väl? Tycker i alla fall själv att det är ett framsteg..


Och nu sitter jag i soffan och varvar ner.. Hoppas att 3 tjejor kan göra det samma, för att snart gå och lägga sig..

Jag väntar på att Criminal Minds ska börja. Den serien måste vara en av de bästa som gjorts..


Ha det bäst. Kram Sofi

Av Karedo - 12 april 2012 13:31



  Mamma, jag älskar dig.   


 Detta är något jag typ aldrig säger, det är i alla fall på tok för sällan.

Men jag hoppas att du vet det.. Och jag vet att tjejorna älskar dig oxå..


   Mormor, vi älskar dig.    

 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards