Alla inlägg den 8 april 2012

Av Karedo - 8 april 2012 22:06

 


Filmen, Hunger Games, var helt okej tyckte jag.. Men helt sjuk om man tänker efter, en massa barn som ska döda varandra. För att det är besämt av några gubbar flera år tidigare.. som straff eller något efter ett uppror.. Saknade dock lite mer kärlek i det hela.. Jag gillar ju när det är lite kärlek i filmerna =)


Vad tycker ni? Är den inte fin, min nya header? Har fått hjälp av snälla Elin, hennes blogg hittar ni HÄR Där finns det jättesmarriga bilder att titta på =)

 

Nu ska det vilas i soffan innan jag ska sova..


Ha det bäst. Kram Sofi

 
Av Karedo - 8 april 2012 13:54

  


Headern ska fixas.. så ni får ha lite överseende.. Jag är inte så bra på detta.. Tur jag har vänner som kan hjälpa mig.. ha ha ha =)


Ha det bäst. Kram Sofi

Av Karedo - 8 april 2012 11:18

 


Idag blir det lite egen vuxentid.. Vi ska gå på BIO =) Bara jag och älsklingspappi..


Vi ska se Hunger Games. Den är ju hela 2 tim och 22 minuter lång, så man får hoppas den är bra.. Men det tror jag, trailen gjorde att man ville se den i alla fall.. Så två lyxstolar (större och skönare stolar, eller?) är bokade till oss kl 18:00 ikväll..


(Bild från google)


Än en gång så är det favorit faster Madde (kanske Robban oxå, vet inte riktigt) som ställer upp som barnvakt..

Det är inte ofta vi gör saker bara vi, så man får passa på när båda är lediga och barnvakt finns..


TACK!


Tänkte att jag skulle göra något gott och äta idag oxå.. Men vad? Har föreslagit både planka och grillat, men inget passar. Inte sugen! Men vad ska jag göra då? Jag som ville göra en "grannens gratäng", det är ju så gott..

Vi får väl se vad det blir, uppdaterar sen =)

 

Ha det bäst. Kram Sofi

 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards