Alla inlägg den 11 april 2012

Av Karedo - 11 april 2012 22:20

 


När man åker i mammi racerbil och iphonen är död, så man inte har någon radio att lyssna på.. Det är då alla tankar kommer, både bra och dåliga.. Det går ju inte att förneka att det året som varit, har varit ett av de sämsta åren i mitt liv.. Så mycket skit och elände som har hänt.. Tackar gud för min familj som funnits där för mig då.. Nu vill jag bara glömma allt som varit och gå vidare.. Och jag tror jag är en bra bit på väg..


  


       


     

Jag älskar mina knasiga tjejor så det gör ont..

(alla bilderna är klickbara, då blir de större)


      

Och jag älskar min knasiga man..


Ha det bäst. Kram Sofi 

            

Av Karedo - 11 april 2012 13:20

 


Idag har jag ett sånt där lugn i kroppen igen.. Är det så det ska vara när man mår bra? 

Ingen panik, ingen ångest ingen stress.

Bara ett lugn..


(bild från google)


Tror tjejorna känner av att jag har en bättre dag , för idag har de varit så snälla.. Vi blev klara på 45min imorse, då hann vi äta frukost, klä på oss och fixa håret på alla 3..  Så vi kunde gå till dagis, Cassi cyklade.. Älskar dessa dagar då allt bara  flyter på..


Imorse vaknade jag med feber, och så kännde jag mig dunder förkyld.. Bara att gå till dagis kändes som om det vore ett maraton =) Nu är det bättre, har laddat med alvedon och nezeril.. För idag jobbar jag kväll igen..


Imorgon ska jag jobba morgon, då det inte gick och byta till kväll.. Hoppas att Cassi kan vara hos farfar då, så behöver hon inte vara på dagis.. Tycker det är onödigt om hon leker och stukar sig igen. Då kanske det blir värre, och hon behöver uppsöka akuten igen..

Igår fick hon vara med farmor tills Jimmy slutade jobbet.. Allt detta puzzlande gör ju att man blir helt slut.. Men vad ska man göra? Är så tacksam för all hjälp som jag/vi får.. TACK!


Tre tjejor med farmor.. 2012-03-03


Ha det bäst. Kram Sofi

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards