Alla inlägg den 23 april 2012

Av Karedo - 23 april 2012 11:26

 


Är så orolig för Nellies skull..


En lättare förkylning har hittat hem till tjejorna. Nellie snorar och Cassi hostar lite.. Själv är jag livrädd att Nellie ska åka på någon virussjuka så hennes "prickar" kommer tillbaka. Att se henne så sjuk var inge kul alls.

Undrar om det kommer vara så här varje gång när tjejorna börjar bli snoriga/sjuka.. Att man går och är jättenojjig och orolig i fall att det blir så att de kommer tillbaka på Nellie..



Nellies "prickar"

 henoch schönleins purpura, djävulens sjukdom.. 


Ha det bäst. Kram Sofi 


 
Av Karedo - 23 april 2012 10:41

   


Har fått mig en tankeställare på både ett och annat sätt. Så nu blir det lite ändringar i livet..

Hoppas det blir bra nu..

Tack till dig som fick mig att vakna..




Sen detta med min vikt, det verkar oxå vara ett stort samtalsämne.. Jag vet hur jag ser ut, det är inget jag förnekar heller. Men om jag nu ska ta tag i det (och vem vet jag kanske redan har börjat) så är det minsta jag behöver allt detta tjat och påpekningar.. Kom inte och bjud mig på en massa gosaker om du då samtidigt tycker jag är tjock.. Eller låt mig bara få vara.. Jag mår ju inte bättre av att höra vad du tycker hela tiden.. Nu har du sagt det, så nu vet jag..

För en del kan det vara jättelätt att sluta med allt onyttigt och kanske börja med någon pulverdiet.. Men jag kan f*n inte.. Suget efter söta saker och framför allt Cola är för stort.. Jag klarar inte att stå emot alla gånger.. Jag tror jag behöver hjälp! Just nu kan jag inget annat än att vänta på lusten att försöka..



Idag blir det oxå en hemmadag.. Ryggen har blivit lite bättre, men skinkan gör fruktansvärt ont.. Att gå dessa promenader som doktorn rådde mig till att göra, gör ont. Men det är väl bara att kämpa på.. Det borde ju gå över snart.. Vill inte sitta hemma mer och uggla hela dagarna. Jag tänker och funderar så mycket då.. Och då blir det bara värre med deppen. och fler piller måste knapras =(

 

 

Dags att fixa något och äta nu kanske..

 


Ha det bäst. Kram Sofi 





 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards