Alla inlägg den 29 april 2012

Av Karedo - 29 april 2012 09:06

 


Tjejornas absoluta favoritlåt..

Alla tre sjunger med högt när denna spelas, underbart =)

 


  


Nellan har haft hög feber hela natten. Hon var så varm att man nästan brände sig på henne.. Hon var ledsen och otröstlig. Och vatten fick hämtas ett antal gånger.. Så vi har varit vakna sedan 3 i morse, låg i och för sig kvar i sängen till halv 6 tror jag.. Så två timmar har jag väl typ kunnat sova i natt, då jag kom i säng vid 1.. Så vi får väl se hur denna dag blir.. Vi ska väl försöka ta oss ut på en promenad i alla fall. Vädret är ju underbart..


  


Igår var jag på tjejkväll hemma hos Yvve.. Velade först lite om jag skulle gå eller inte. Men det var tur jag gick, god mat och trevliga tjejer.. Resultatet blev helt klart en toppenkväll. =)

 


 Nu är det dags för lite mysfrukost tillsammans med hela familjen..


Ha det bäst. Kram Sofi

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards