Alla inlägg den 24 april 2012

Av Karedo - 24 april 2012 11:42

 


Hoppas att vi kan ha en lite familjedag ni på fredag eller i helgen.. Nu var det länge sedan vi gjorde något bara vi.. Allt hänger på hur mycket Jimmy har att göra på jobbet. Och hur min rygg/skinka känns.. Ska tillbaka till läkaren på torsdag..


Vad brukar ni göra, när ni har familjedagar? Om ni har familjedagar?



Vädret är ju underbart idag! Ska nog hämta hem tjejorna lite tidigare idag, så kan de leka lite hemma på gården.. Fast det kommer nog cyklas mest om jag känner mina tjejor rätt =) Att det kan vara så kul.. Mina tjejor verkligen älskar att vara ute. Ibland får man inte ens in dem, och ju varmare det blir ju svårare blir det.. Fast nu är det ju lättre, än när Ida var mindre. Nu behöver man inte vara precis där dem är och hålla koll, bara man vet på ett ungefär var de är någonstans så klarar de sig ganska bra själva ute.. Sen är Cassi och Nelie ganska bra på att "skvallra" så fort någon gör något de inte får =)

Det kommer bli så skönt, med en sommar utan bebis eller bebismage.. Bara ha det mys med tre mysiga tjejor som kan själv =)



Sen ska det väl kommas på någon mat oxå.. Alltid denna ständiga fråga med svar som återkommer:

-Vad ska vi äta?

-Vet inte!

Det är så tråkigt att ens tänka på vad man ska göra för något, ännu tråkigare att göra det sen. Skulle vilja gå med i Linas matkasse eller något liknande, så man slapp och tänka.. Men det går ju inte, vi bor ju helt fel då. För hit levererar de minsan inte =(

 

Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha varmt, och hoppas att det hjälper min onda rygg/skinka lite.. Håll alla tummar ni kan hitta nu!


Ha det bäst. Kram Sofi


Ps!

Skulle kunna klaga, klaga och åter klaga på ganska mycket faktiskt.. Jag undrar när det ska vända för Den birgerssonska familjen? Är det inte det ena så är det det andra. Det kan ju inte vara kul att läsa dag efter dag..

Så nu är det slut på klaget!

Ds!

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards