Alla inlägg den 17 april 2012

*

Av Karedo - 17 april 2012 12:35

 


Så var det dags igen då.. Mammi racerbil vill inte starta i morse igen, så det var bara att packa ner tjejorna i vagen och pulsa upp till dagis.. Ja jag skrev pulsa upp till dagis, för gudars så mycket det snöade.. Men Nellie var i alla fall jätteglad, för nu kan man åka lapplapp igen, stjärtlapp för er som inte läser Idiska/Nelliska..

Cassi fick vara på bryggan idag, då hennes grupp skulle ha jumpa, gympa, gymnastik eller vad du nu vill kalla det. Onödigt om hon skulle stuka foten igen, för hon är ju inte helt 100 än..


Nu har jag nyss kollat klart på Breaking Dawn part 1 =) Så vad ska jag göra nu då? Ska jag sätta på en ny film kanske? Men vilken? Twilight kanske? ha ha ha


Tanken var annars att jag skulle försöka få tag i en läkare, mirakeldoktor eller en hästmassör.. Vem som helst som kan kolla min rygg duger.. Men nu spelar det ju ingen roll då jag inte har någon bil.. =(

Så dagen tillbringas i platt läge på golvet. Ska väl försöka mjuka upp mig med en dusch, så får vi se sen.. Har jag det likadant imorgon så måste jag försöka göra något åt det.. För det blir inte bättre, snarare sämre bara..


Får väl bli duschen nu så får vi se sen, vad resten av dagen har att erbjuda..


Ha det bäst. Kram Sofi


Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards