Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Karedo - 25 mars 2013 10:42

Så var det måndag igen.. Alltid samma sak, ont i magen och olustig känsla. Varför?

Jag ger upp redan innan dagen och veckan har börjat.. Det är så mycket jag vill och tänkt göra, men när jag väl ska börja så skiter sig allt. Varken lusten och orken finns kvar.
Jag vet att det bara är jag som kan bestämma, när och om det är dags för en förändring.

Det blir inte lättare av att hela tiden bli påmind, och bli pekad på. Jag vet hur jag ser ut, och framför allt så vet jag hur jag mår. Det som du tror att du ser, är kanske inte alltid sanningen.

Tror det är dags att jag gör något åt all denna skit nu, en gång för alla.. Frågan är bara vart jag ska börja. Till höger eller vänster, högt eller lågt..

Som alla andra så skulle jag ha börjat i morse, dvs på en måndag. Men det har redan skitit dig totalt. Så jag tar denna dag till att förbereda mig. Så gör jag min grej från och med tisdag.

Så Lena, nu är det dags igen! All peppning, tips och råd behövs och tas tacksamt emot. Nu är det dags för två jobbiga veckor igen, tills man har tagit sig igenom första fasen.

Denna gång ska jag klara det.. Om inte för min skull så för min familj. De förtjänar en glad mamma och ett lyckligt liv.

Hatar dessa måndagar med ledsen mun..

//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards