Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Karedo - 16 mars 2013 22:32

Idag har det varit en bra dag! Borde väl räcka att skriva så.. Men..

Började dagen med att åka till Norrköping med finaste Annika. Vi fikade, prövade kläder och skor, och åt kebab. Jag hittade en jättefin jeanskjol med bling bling på, och en tröja som var sååå fin. Så det var ju synd att inga pengar fanns. Men Annika fick shoppa för oss båda :)
Och jag har för typ första gången prövat ett helt gäng med skor med klack i olika varianter. Nästan så jag vill ha ett par, men som Jimmy sa när jag sa det..
- Vad ska du ha dem till?
Men varför inte liksom, kanske min tur nu att vara lite fin och piffa till mig lite. Eller i alla fall ha chansen att göra det om jag vill.. Det fanns ett par, eller två par som var så snygga. De var lite jeans inspirerade med lite olika höjd på klacken, en lägre och en lite högre..
Kanske finns de kvar nästa gång vi kommer dit, då ska det oxå finnas pengar i plånboken.. :)

Sen har vi oxå sett jordens sötaste små marsisbebisar, en liknade faktiskt Ticko :) VILL HA! VILL HA, NU!

När jag sen kom hem efter en heldag hemifrån, är huset städat och det ligger ett nytt golv i hallen där uppe.. Jag blev så glad att jag skulle ha kunnat börja gråta. Älskar min man så det gör ont..

Imorgon blir det att rensa tjejornas rum.. Ja, inte bara där. Men jag måste ju börja någonstans! Nu ska det bli ordning i Birgerssonska huset, en gång för alla..

Nu blir det myyys i soffan med en snarkande Jimmy..

//s



Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards