Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Karedo - 22 mars 2013 13:45

Ida, Cassi och Nellie i sina nya fina glasögon..


*

Cassi kom och frågade om vi inte kunde ha picknick igen.

Och då sådär i datarummet, det var ju så mysigt och kuligt.


Det värmde mig jättemycket.. Då vet jag att det uppskattas när jag försöker..

Älskar mina tjejor så det gör ont..

//s

Av Karedo - 22 mars 2013 13:31

***********


Det skriks, det slåss och det gråts. Det är med andra ord, en helt vanlig ledig fredag i Birgerssonska huset.. Bara att gilla läget, och försöka ha någon lite koll. Själv har jag kopplat ur öronen!


Själv är jag av på mitten, förbannade skitrygg som sitter på denna SKITKROPP.. I vissa lägen gör det så ont att man bara vill gråta. Och det värsta är att jag inte har tid förrens på torsdag hos Tommy, kan bara hoppas på att det släpper av sig självt. Jag som ska jobba helg, kommer typ inte att funka bra tror jag..


Behöver städa oxå, bombnedslag är milt sagt om denna röra. Vet bara inte vart jag ska börja, här uppe så tjejorna kan stöka till igen och samtidigt vara ur vägen. Eller där nere där man ser allt hela tiden.. Hur som helst så måste det ju städas på båda våningarna..


Bara att sätta fart, tror ni det går att städa liggandes platt på rygg?


//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards