Alla inlägg den 6 februari 2016

Av Karedo - 6 februari 2016 22:00

  


Tack alla fina människor.. Alla ni som sagt så fina saker till mig, & alla ni som har gett mig en klapp på axeln. Det betyder verkligen så mycket, det är bara jag som måste bli bättre på att säga tack & att faktiskt kunna ta en komplimang eller två. 

 
  Tack!
 
Idag har jag varit hemma & VABat semester. Både jag & Jimmy skulle ha jobbat, & nu när två tjejor är sjuka var det lite svårt att hitta en barnvakt. Ida & Nellie kämpar med hosta & ett elakt förkylningsvirus. Så då fick det bli så här.
 
Började dagen med en promenad med Krut, som typ har blivit en rutin nu. Skönt att börja dagen med att andas lite frisk luft :) Sen var det fix & trix för hela slanten, som att ta tag i kaoset, tvätta & laga mat. Vet inte hur mycket & om det syns, men förhoppningsvis ser det lite bättre ut nu. Tjejorna har spenderat dagen i soffan med målarböcker & disneykanalen..
 
Idag har jag försökt mig på att göra egen vegetarisk ärtsoppa oxå. Den luktar jättegott, så jag hoppas den smakar lika gott. Det är i alla fall tänkt att den ska bli min lunch imorgon. Så jag får återkomma med betyget på den..
 
När Jimmy kommit hem & middagen var avklarad, så var det skiftbyte i sjukstugan & dags för lite Sofitid. Valde att spendera den på the gym av alla ställen.. Även om det var lite ovant att träna så sent på kvällen :) 
Jag körde ganska mycket bänk i torsdags, & det känns idag. Så jag valde jag att köra mitt B-pass. Dvs breda mark (japp jag kämpar på med dem, men jag blir på riktigt galen!) la till några vanliga mark oxå såklart, axelpress & rodd. Kändes bra idag, trots träningsvärk från i torsdags. Så jag ökade faktiskt vikten lite på dagens övningar.. Heja mig lixom! Sakta men säkert går det framåt, and I löööv it :)
 
Nu sover Birgerssonska huset, eller alla utom jag, så tänkte jag skulle fortsätta Sofitiden i soffan & göra ingenting. 
 
//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards