Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Karedo - 10 februari 2016 19:38

Hur fasen orkar ni, ni som jobbar heltid typ hela tiden..??

Jag tyckte lite synd om mig själv idag, för att jag skulle ha en så jättelång arbetsdag. Sen slog det mig, det är ju så dem flesta jobbar varje dag.. Jag jobbade alltså 6:45-16 idag. Jag åkte hemifrån kl 6:00 och kom hem 16:45-ish, jag handlade lite oxå innan jag åkte hem. 
I vanliga fall jobbar jag ju runt fem timmar i snitt & per dag, jag har ju bara en 65% anställning.. Så kan ni förstå hur trött jag är? 
 
Nu ska jag ladda om för en kvällspromenad.. För även om jag inte får träna, så behöver jag ju inte dega ihop i soffan.. Så jag släpar med mig Amanda, eller släpar hon med mig? Hur som helst ska vi i alla fall ta en tur runt byn, med Krut & Mimer i släptåg. 
 
Jag har fått höra så fina ord igår & idag, från både människor jag känner & inte känner (Kunder på jobbet)..
Det gör mig så glad, små ord kan faktiskt betyda så mycket. För varje liten positiv kommentar jag får växer jag en centimeter eller två, och det gör att jag vill fortsätta med det jag gör, med kärlek & med en trygghetskänsla jag inte kännt på så länge.. Samtidigt gör det mig oxå starkare & nu kan jag välja att strunta i vissa mindre snälla kommentarer.. Att känna mig så stark & trygg i mig själv, gör att jag mår så bra! 
En massa kärlek till alla ni fina människor, som får mig att växa..  
Tack! 
 
 
//s
 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards