Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Karedo - 1 februari 2016 22:30

I'm back! Den mindre roliga svackan DeLux jag haft några dagar, är nu begraven & glömd!
Tog mig i alla fall till the gym, & tränade bort skiten :)

Idag var det åter dags för breda mark, axelpress & rodd, dvs pass B. Men dem där jäkla marklyften, blir galen! Men jag fick till några stycken, sen fuskade jag & körde några vanliga, ups!
Sen måste jag nog lägga på lite vikt när jag kör rodden, kändes nästan lite för lätt idag :)

Sakta men säkert går det åt rätt håll nu, & det gillar vi!
Jag tror tålamod är nyckelordet i allt det jag gör, tyvärr är tålamod & jag inte riktigt bästisar än. Men vi börjar komma mer & mer överens :)

Just nu sitter jag & väntar på att Jimmy ska ringa.. Han är på akuten med Ida, min lilla skrutt.. Hon har ju haft halsfluss & ätit penicillin i ca 9 dagar nu. Men så igår blev hon sjuk igen, med feber & huvudvärk. Imorse hade hon lite feber & hon hade tappat rösten. Sen på em så blev hon sämre, med huvudvärk & febern blev högre igen.
Har haft kontakt med både 1177 & vårdcentralen under dagen. Men vi skulle avvakta, blev hon sämre skulle vi ringa 1177 igen & då kanske få komma till primärvårdsjouren. Det blev akuten istället :(
Så nu sitter de alltså där, ett blodprov är lämnat & nu väntar dem på ett kissprov oxå. Men det verkar ta tid, är ju aldrig lätt att kissa på beställning lixom. Och har man dessutom inte druckit så mkt.. :(
Håller tummarna att de får åka hemåt snart, och att proverna visar vad som kan vara fel..

//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards