Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Karedo - 8 februari 2016 21:35

Började veckan på bästa sätt.. Med semester, träning & pizza..

Då Jimmy & jag båda skulle ha jobbat em/kväll så gick det inte att lösa på annat sätt. Vi hade ingen barnvakt & ett fritids som stänger kl 18. Ibland är det ett jäkla pusslande för att få ihop det, men oftast löser vi det. Försökte byta så jag kunde jobba morgon istället, men det gick inte den här gången.. Så då fick det som sagt bli lite semester för mamman i familjen..

När tjejorna var i skolan, för äntligen är alla friska igen, passade jag på att träna..
Idag stod det ett A-pass på schemat, dvs knäböj, bänkpress & axlar. Idag gick det så bra, eller JAG tycker det i alla fall. Fick till mina frontböj oxå till & med, eller säger man front knäböj?
Hur som helst är jag jättenöjd med dagens träning, & ser redan fram emot nästa.. :)

Tränar jag för mycket? Lägger jag för stort fokus på det? Är jag så där ego igen? Hamnar familjen i kläm? En massa ???
Samtidigt är det något jag vill, något jag mår bra av & något som ger mig lite Sofitid.. Så varför kan jag inte bara låta det vara så enkelt!? Mår jag bra, borde min familj oxå må bra. Eller? Blir fasen galen på mina egna tankar ibland!

Idag blev det pizza till middag, blev så sjukt sugen på det igår. Tänk att en bild på instagram kan få en att typ drömma om pizza :) ha ha ha
Men bara jag planerar lite så kan jag äta det, & faktiskt ändå hålla mig inom mitt tänkta dagliga kaloriintag. Det var så galet gott, & så värt det :)

Passade på att handla hem lite kvarg oxå. Något jag alltid vill ha i kylskåpet nu för tiden. Hittade en ny idag, crazy Cola. Den smakar typ som calippo, glassen ni vet :) Så nu har jag två jag kan variera mellan. Tummen upp på det lixom.. & ja, jag tänker äta kvarg som frukost, mellanmål eller när jag vill. Jag tycker det är gott & jag håller mig mätt länge.. :)

Nu blir det lite soffmys, innan det är dags att hoppa i säng. Imorgon blir det jobb igen..

//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards