Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Karedo - 4 februari 2016 22:42

Idag stod det träning med Linus på schemat.. På en torsdag dessutom, hur knas!?  & det är ju ingen hemlighet att jag tycker det är så grymt skoj. Och dagens pass var inget undantag, så kul! Men jisses så trött jag blev, & det får jag väl se som något bra.. Eller hur? 


Det blev några nya övningar idag oxå, undrar hur fasen ska jag komma ihåg allt nytt :) Under en övning där en typ av "låda" är inblandad passade jag oxå på att ramla ner, så fruktansvärt pinsamt. Stackars Linus som fick hela mig över sig, & jag skäms bara jag tänker på det! 
Så en sak som är säker, min balans måste helt klart tränas upp.. Hur jag nu gör det.. Någon som vet!? Sen fick jag i alla fall köra marklyft och bänkpress, the två favoriterna lixom! Så då kändes det bra igen :)
 
Jag visste att vågen inte skulle visa ett jättebra resultat. Men jag hade faktiskt gått ner lite till, kanske inte supermycket men ett minus var det. Förr hade jag sett det som ett riktigt stort bakslag, men nu det blev lixom som en glad bonus bara.. 
Men ska man se tillbaka lite, så har jag haft ett minus vid varje vägning under 11 veckor. Det är ju inte så illa pinkat faktiskt. :)
 
Men man kan nog säga att mitt fokus har flyttat från att bara gå ner i vikt, till att faktiskt träna för att få lite muskler & bli bra på något. Det var väldigt länge sedan jag vägde så här lite, kan det ha varit i gymnasiet? Så nu vill jag få till det, så det ser lite bra ut oxå.. Möblera om kroppen lite kan man säga :) Måste ju vara ett fullt möjligt mål att nå, det kan ju i alla fall inte bli sämre..
 
Självklart skulle jag bli super glad, om jag nu lyckas gå ner dem fyra kilona jag har kvar. Kan ni fatta fyra kilo har jag kvar till det satta slutmålet, hur galet är inte det? Ingen skulle bli gladare än jag om jag kom dit, men just nu har jag ingen ångest över att jag inte är där än.. 
 
Jag vill oxå bli bättre på marklyft & sen i bänkpress. För det är just det jag tycker är typ roligast just nu. Jag älskar ju oxå att känna mig stark, och det gör jag i just dem två och jag skäms inte över att säga det :) ha ha ha 
 
Nu ska jag vara ner i soffan & bara vara en stund, & det blir nog lite vampyrer till det.. 
 
//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards