Alla inlägg den 2 februari 2016

Av Karedo - 2 februari 2016 21:16

Det är tisdag & ingen träning blev det imorse.. Det är INTE ok! :)
Men får se fram emot torsdag istället den här veckan, & då har det även kommit nya grejer & golv till the gym. Det är därför Linus-träningen fick byta dag. Men det är ok, det är ju pga något bra! Men ännu en gång är jag i ofas med träningen, men jag fixar & trixar lite så löser det sig ska ni se. Men lite knas är det allt! :)

Får ju några dagar extra nu, så då bara måste jag ju få till ett bra eller i alla fall ett okej resultat, jisses, pressen ökar! Hur ska detta sluta!?

Idag började jag dagen med 1 timme promenad, släpade med mig Krut oxå. Kom sen hem & åt min gröt, ja kan ni fatta gröt! :)
Sen förberedde jag lite räkröra som jag tänkte ha till lunch. Det blev ganska mkt, så det blir samma lika lunch imorgon. Skönt att ha lunchen klar lixom. & hur gott är det inte med räkröra? :)

Klockan 13:00 var det dags för Ida att få komma till en doktor. Det visade sig vara halsfluss IGEN & dessutom ett virus som spökar oxå. Så nu blir det att fortsätta med penicillinet, alvedon/Ipren, mycket vila & isglass.
Men idag är hon mycket piggare, även om hon ser helt färdig ut. & hon har även ätit bra, så tummen upp på det :)

Nu ser vi fram emot morgondagen & hoppas den bjuder på något spännande & kul..

//s



Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards