Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Karedo - 18 juni 2012 14:56

 


Skrev ett inlägg i huvudet här om dagen.. Skulle så gärna villja skriva det nu, men det kan jag inte =( Då kändes allt så bra, jag var glad (i alla fall gladare) och det utan piller =) Heja mig! Träningen funkade bra, jag hade mer energi än på länge.. Jag och tjejorna hade det tip top tillsammans.. Heja mig/oss igen!


Men det var då...


Nu är jag på vippen att plocka fram mina piller igen... Tjejorna driver mig till vansinne, ja jag har försökt hitta på saker hela dagen. men de bara slåss, skriker, gnäller och gör INTE som jag säger över huvudtaget.. Förkylningen har slagit rot hos mig och mitt huvud är fullt med bomull. Energin är som bortblåst.. Och mitt i allt ihopa så är min Iphone kaputt, så nu har jag ingen mobil och självklart funkar inte iphonens simkort i min gamla mobil..  =(


Och så måste jag städa oxå, men vet inte vart jag ska börja.. Och vad ska vi äta idag? Vart hittar jag orken till att ta tag i dagen? Vart, vart, VART!


Så idag är det absolut ingen bra dag!

FAN!

 

Känner mig som en nytvättat RÖDnalle....


/s


 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards