Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Karedo - 15 juni 2012 23:27

   


Har jag berättat att Ida sover utan blöja nu?


Ida är en stor tjeja nu, nattblöjan åkte av och vi är inne på natt nr 5 nu..

Inga olyckor har hänt, och hon är så duktig..

Mamma är så stolt över sin lilla stora tjeja..


  


Nu är inte jag på topp igen.. Har nu ständigt ont i tummar och handleder, och det hela tiden mer eller mindre.. Får ha skydd på mig varje dag nu, även om jag inte jobbar.. Så fort jag gör något så påminns jag på ett eller annat sätt.. Hur som haver så  gör det jävulskt ont bara jg gör något =(  Nya skydd ska prövas ut, så får vi se.. Har sagt det förr och säger det igen SKITKROPP.. Är det inte det ena så är det det andra..


Har i alla fall gett mig fasen på att ryggen ska bli bra, dvs tränas upp. Fick lite nya/fler övningar som jag ska göra, och jag måste träna minst 2 gånger i veckan nu.. Försöker få in minst en dag där jag simmar, skulle vilja simma två dagar i veckan.. Undrar om man skulle kunna få ihop det så.. Sen försöker jag gå mina promenader varje dag..


ja okej, jag erkänner... Jag blev lite glad när vågen visade unka två kilo mindre.. Och jag hoppas det fortsätter åt det hållet.. Fast jag försöker intala mig själv om att jag duger som jag är, och att träningen är för att kroppen ska bli bra och inget annat.. ändå önskar jag mig en sundare och smalare kropp något så enormt =( Jag skulle vilja kunna stå framför en spegel och säga att jag är nöjd med det jag ser.. Men det är jag inte, tyvärr..


Jag vet att allt hänger på mig, att det bara är jag som kan ändra på det jag vill ska ändras på osv osv.. Och tro mig jag kämpar dagligen med allt från att tro på mig själv, må bra och till att få ihop det med träningen.. Sammtidigt ska ju vardagen rulla på, och hus och familj måste brys om oxå..


 


Nu skriker kudden efter mig.. bäst jag går dit så den inte väcker tjejorna..


Ha det bäst. Kram Sofi 


 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards