Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Karedo - 4 juni 2012 19:02

 


Ja jag erkänner, jag är lite avundsjuk.

Avundsjuk på dig..

Eller lite avundsjuk på många, fast på olika sätt.


Jag vill oxå lyckas med det jag påbörjar, vill i alla fall klara av att börja.

Jag vill se ut som du, eller i alla fall lite grann. Trött på att vara en blubb nu.

Jag vill oxå kunna köpa det jag vill ha till familjen och mig själv, utan att det blir panik i plånboken..

Jag vill trivas i mitt hem, ha det så där som jag vill ha det liksom.

Jag vill vara glad jämt.


Listan kan göras lååång..


Men den ska betas av, punkt för punkt.. Någongång, någonstans =) Ja jag vet att det bara är jag som kan ändra på det. Och tro mig jag ska.. Frågan är bara när den riktiga orken kommer att infinna sig..

Har börjat lite smått med att ta tag i blubbandet, men det går sådär om jag ska vara ärlig.. Att det ska vara så förbannat svårt..


Bara kämpa på.. Hopp Hopp iväg I go!

/s

 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards