Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Karedo - 12 juni 2012 20:54

 


Vi skriver så här..

Full fart och lite till, sen låter vi det vara så. Är i alla fall helt slut i både kropp och själ..


Tänkte svara på en utmaning jag fått av Jenny som är min svägerska. Hon bloggar om allt och lite till, bla sina två barn och sin kamp mot de små extrakilon hon tycker hon har.. Kolla in får ni se..


1. Hur många barn vill du ha?


Tre tjejor har vi, födda -06 -08 och 09, och vi är nöjda så..

Efter jobbiga komplikationer i samband med förlossningar så finns inte möjligheten att få fler heller..

 

2. Om du ska ut o resa i Sverige på semestern- vart åker du helst då?

Till mormor i småland eller det självklara stället Mååården (Kolmården)


3. Vad är det värsta du vet?

Småkryp och djupt vatten.. Ett tag var det att köra bil, men inte längre =)

4. Vilken är din favoritfilm?

Måste skriva alla Twilight filmer, så bra filmer som jag aldrig tröttnar på.. Väntar spännt på den sista filmen.    (Då får vi gå på bio igen jenny!) Och helt otippat så tyker jag att S.W.A.T är en sjukt bra film, den kan jag se igen, igen och igen.

5. Vad gör du om 20 år?

Då är jag dryga 53år.. Vad gör man då?

6. Vad dricker du helst om du dricker alkohol?

Jag dricker ju inte alkohol i någon form.. Får man ta ett glas Pepsi Max istället?


7. Vilket är ditt favoritgodis?

Får väl skriva choklad som alla andra gör.. typ!

8. Vilken butik köper du mest barnkläder ifrån?

Får nog säga Lindex, deras ta 3 betala för 2 är toppen.. Mycket köper jag på jobbet oxå.. Ärver gärna och letar begagnat oxå..

 9. Vad är det sista du gör innan du går och lägger dig?

Kollar facebook en sista gång. Och så måste jag se vad klockan visar på mobilen, annars kan jag inte somna =)

10. Hur dags går du upp på helgen?

Är det här jag ska skriva att jag har sovmorgon? Här är det ingen skillnad på vardag och helg, så får väl skriva strax innan 6:00.. Om inte Jimmy är snäll och tar tjejorna, då får jag faktiskt sova längre..

 

Detta var mina svar.. Gör denna du oxå! Skriv sen en kommentar så går jag in och läser dina svar..

 

Nu ska jag se på spindelmannen.. Funderar på att ta en banan oxå  =)


Ha det bäst. Kram Sofi

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards