Direktlänk till inlägg 5 maj 2016

Jag är fasen inte normal..

Av Karedo - 5 maj 2016 22:23

Räknar dagarna tills jag får komma igång med träningen igen.. Japp, kommer tjata om det varje dag nu. Så vill ni inte veta eller höra om det så skulle jag råda er att inte fortsätta läsa. Kanske att du till & med ska vänta några dagar innan du tittar in igen.. 

 
Blir på riktigt galen snart! Inte bara över att jag inte kan träna just nu, utan oxå över mitt egna sätt att vara. Detta är så olikt mig, jag blir så trött på mig själv.. Det är ett jäkla tjat om denna träning hela tiden lixom. Jag vet det, men samtidigt är träningen en så stor del i mitt liv & i min vardag nu & utan den så funkar det inte.. Eller JAG funkar inte! Så jag måste få skriva om det, eller prata om det..
Jag har ju planer & mål som jag vill nå, & då kan jag inte bara sitta här & göra ingenting. Att jag känner mig så försoffad & otränad stör mig, & det något enormt.. Det kan inte vara normalt, jag kan fasen inte vara normal.. ??
 
Mitt gamla jag hade inte klagat en sekund.. En vecka med vila & ingen kan säga att du är lat. Hur bra skulle inte det ha varit? Jag hade bara suttit i soffan, ätit gottis & tittat på film typ. 
 
Det som är positivt med denna villa är att jag hoppas av hela mitt hjärta, är att min rygg kommer bli bättre eller helt bra. Som en välkommen bonus bara så där tänkte jag :) Det är lixom dags nu! Jag kommer ju glömma bort hur man "markar" snart, om inte annat så får jag väl börja om på löjligt låg vikt & det gillar jag INTE! Nu är det typ inte längre veckor utan marklyft, utan snart kan man säga månad.. Sen då? Månader? Hemska tanke.. :(
 
Idag har jag inte alls lika ont, även om det känns en hel del. Hoppas att det känns ännu bättre imorgon. Men kan i alla fall säga att det går åt rätt håll, & det gillar vi! Nu ska jag faktiskt lägga mig i soffan & göra ingenting, njuta lite av tystnaden.. Jimmy är på jobbet så tvn är min idag :)
 
Kram till alla fina..
 
//s
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karedo - 5 augusti 2018 10:46


Jag är en större människa i en nu lite mindre kropp.. Men jag är samma mamma, fru & människa. Som fortfarande brottas med samma känslor & tanketroll som förut.. Jag vet inte om någon förstår hur jag menar..? Men i mina ögon kommer jag alltid vara...

Av Karedo - 27 juli 2018 00:20

Jag är så galet trött på att flänga fram & tillbaka mellan hopp & förtvivlan. Kan du förstå den känslan?   Ena dagen är allt så jäkla bra & jag har en underbar känsla inombords. Jag planerar min dag men låter ändå allt komma som det kommer. Energ...

Av Karedo - 23 juli 2018 20:31


Jag kommer aldrig kunna kalla mig smal.. Jag är lixom gjuten i fel form från början.. Om det nu är smal jag vill vara? & ja helt ärligt, hur ytligt det än låter så vill jag vara smalare än jag är i dag.. Så antar jag vill kunna kalla mig smal.. Är de...

Av Karedo - 7 juni 2018 11:17

[ raderat inlägg ]

Av Karedo - 25 maj 2018 20:52

Jag är en riktig känslomänniska & jag är så sämst på det..   För inte så länge sen så mådde jag så dåligt att jag sjäv var rädd för mina tankar & känslor. Nu pratar vi inte månader utan veckor.. Det är ingen hemlighet att jag mått så här dåligt f...

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards