Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Karedo - 5 juni 2012 19:25

 


Sitter här och lyssnar på tre tjejor som sover och en katt som spinner något så fruktansvärt.. Sitter på golvet och får fruktansvärt ont i ryggen. Men här sitter jag.. Varför? Ja du säg det.. varken vill eller orkar röra mig..


Jimmy är på skjutbanan och har jouren.. Sen skulle det åkas till grisarna. Jag vill slänga mig i soffan, men maten står och väntar på att bli lagad där i köket.. Men jag orkar inte, galet trött. Jobbat 7-17 idag, samma lika som igår. Och på torsdag är det oxå ett lika lååångt pass.. Trött är bara förnamnet här just nu..


Skrev ett sådant bra inlägg i huvudet idag.. Men nu när det ska skrivas ner här så är det bara borta.. Jag kommer inte ens ihåg vad det handlade om.. Men det var något bra, det vet jag.. Du vet ett sådant där inlägg som får en att fundera. Fundera lite mer på det man redan funderar på.. Hoppas jag kommer på det.. Då ska jag skriva ner det direkt...


Nu ger jag upp, försöka förflytta mig till soffan är tanken.. Och måste man äta något idag? funkar det inte med ett glas mjölk typ..


Ha det bäst. Kram Sofi

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards