Alla inlägg den 19 april 2016

Av Karedo - 19 april 2016 12:37

En tisdag precis som den ska vara kan man säga.. Linus-träning stod på schemat, äntligen!!

Träningen idag var så kul! Eftersom jag är typ lite småsämst i övningar som innefattar en eller två hantlar på något sätt.. Föreslog JAG just det idag.. Så det blev (vad säger man?) bröstpress/hantelpress, rodd & en combo ben/axlar (vad kallas den då? :) ha ha ha)
Men självklart var det tvunget att ingå lite bänk oxå, det bestämde Linus.. Så det var väl bäst att göra som han säger tänkte jag :) Bänk är ju inte riktigt min favorit, men kanske kan det bli... Kanske...!?
Men där passade jag på att skaffa ett nytt PB på hela 35kg, men på 40kg var det totalt stopp.. Det blev bestämt att jag ska ta det på fredag nästa vecka! :)
Sen kastade vi in lite mark oxå, men det funkade lite sådär. Mycket som inte riktigt stämde där kände jag.. Hm.. Knas..
& helt plötsligt har mina knän fått eget liv oxå.. Så fick nya övningar för det.. Vad fasen händer med min kropp!?

Ang vikten sitter jag fortfarande totalt jättefast... Så jag bara skiter i den nu..

Men vet ni? Jag är så nöjd & glad idag! Jag är tillbaka & nu ser vi framåt mot nya mål & ba kör!! :)

Nej, nu ska jag fara vidare till jobbet..

//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards