Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Karedo - 5 januari 2016 22:19

Jag bara måste få säga & tycka att jag är lite små bra idag.. Idag nådde jag nämligen det första stora målet.. -10kg, det är galet.. Det bästa är att jag har gjort det själv, med en massa vilja, & jävlaranamma.. Eller visst jag ska vara ärlig. Vissa dagar har jag velat ge upp & bara skita i allt, men jag har inte gjort det. Nu känner jag mig stark & jag tror på mig själv.

Det finns lixom inget alternativ! Jag bara ska fixa det här.. Det är nu eller aldrig!
För jag har en bit kvar till slutmålet, typ 8kg. Men jag har tagit mig mer än halvvägs nu, Så inte fasen tänker jag ge upp!

Idag var det alltså dags att tanka lite energi, dvs träning med Linus. Något jag ser fram emot varje vecka, då jag lär mig nya saker hela tiden. Han får mig verkligen vilja ta i från tårna även om jag inte riktigt orkar, & på något sätt så fixar jag det då.
Jag var helt slut efter en timme med diverse övningar. Kroppen var inte riktigt på min sida, det är något som känns lite knas. Inget allvarligt men känner mig lite stelare än vanligt, särskilt i ryggen. Men men, träningen gick bra & jag är supernöjd. Det blev lite marklyft, bänkpress & hantlar. Så idag fick hela kroppen jobba, det gillar vi!

Jag ser lite muskler nu, hur coolt är inte det!?
Jag trodde aldrig att jag faktiskt skulle se någon skillnad, men nu ser även jag den.. Om jag verkligen försöker så ser jag även att magen är mindre.

Är nu taggad till tusen inför kommande vecka. Here we go till nästa lilla delmål, som faktiskt bara är ca 3kg bort.

Imorgon blir det vilodag, med promenad. Sen bara MÅSTE jag städa, hur tråkigt det än är.. Men jag tänker börja med en sovmorgon till i alla fall kl 8:00..

//s

Lite skillnad är det nog..
Den vänstra från juldagen 2015, den högra från i somras..

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards