Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Karedo - 28 januari 2013 16:34

  


Nu måste jag se till att börja tänka lite mer positivt, detta går inte längre!

Sluta mesa, gör något åt det istället..

Du duger som du är, lyssna inte på dem som säger något annat..


Skärp dig!





Fick en del kommentarer på förra inlägget. Alltid kul att se någon annans syn på det hela.. Ska vara helt ärlig ang ett av dem..


 Detta skrivs till "han i småland"

Det  du skrev gjorde mig nästan ännu mer förvirrad.. Vad är det jag ska utredas för? Vad är det som jag inte vet? finns det något i "familjen" som jag borde veta om?

Då det har påpekats förr att jag inte skrivit om dig och dina kommentarer osv av just dig, gör jag det nu.. Hoppas det blir rätt nu.. Varför kan du inte kalla dig far eller morfar? Det är ju faktiskt det du är.. Eftersom du tog illa upp när jag skrev om dig som h*n, då jag inte ville hänga ut dig. Varför fortsätter du då själv? Jag ska hädan efter inte skriva om dig som h*n, utan skriva  som det är.. Du är min far! Men jag väljer oxå själv vad och om jag skriver om just dig.. Tyck vad du vill, men jag är bara ärlig. Jag hoppas du kan vara det tillbax och inte ta illa upp.

Ska vi kunna lösa det så får man både ge och ta, och det gäller oss båda..


  



Jag har börjat ett nytt projekt, det kommer bli så bra! Känner redan nu att jag mår bättre av det, och då har jag bara kommit en liten liten bit.. Denna gång ska det bli klart oxå, men det kommer få ta sin lilla tid. En bit i taget, en liten stund varje dag.. Sakta men säkert!


Kom till dagis med tre glada tjejor imorse, men kom sen hem med två mindre glada tjejor.. Dagis var stängt idag, det hade helt missats i familjen Birgerssons. Tur i oturen att jag är hemma och är sjuk, hur skulle vi annars ha löst det?


Har oxå tagit upp kampen mot sjukan som härjar här. Tyvärr var det ett elakt virus som bara ska väntas ut.. så det finns inte så värst mycket vi kan göra, bara lindra det som gör ont osv.. Var rädd för att det skulle ha varit halsfliuss. Och då Nellie börjat klaga på halsont så blev jag lite orolig, då det var så här det började innan hennes "prickar" och djävulska sjukan tog sin början.. Men nu håller vi alla tummar vi kan hitta, och hoppas det inte blir värre..


Nu ska jag fixa och trixa lite, sen blir det att lägga sig tidigt.. Jag behöver SOVA!


//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards