Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Karedo - 25 januari 2013 20:04

Jupp, jag har varit sjuk. Jupp, tjejorna har varit sjuka. Och verkligen jupp, det har varit skitjobbigt.. Men NOPP, inga direkta psykbryt från min sida.. Det är ju jättebra, kanske att jag har hittat lite lugn inom mig. Och att jag lärt mig att inte stressa upp mig i onödan.. Klart jag kan ha blivit lite arg och trött på allt bus de passat på att ha göra.. Jimmy har fått hoppa in över telefonen en eller två gånger, och har även fått höra lite gnäll.. Men inga megasammanbrott eller tårar från min sida, och det är verkligen tummen upp..

Vi kan väl säga så här: Jag är påväg åt rätt håll, och det känns så bra!

//s

Min bästa vän just nu! I love <3

Av Karedo - 25 januari 2013 09:05

  


Nu sitter tre nyduschade tjejor i soffan.. 

*pust*


Jag pustar ut efter tre duschar, som resulterade i att jag blev blötare än dem tre som skulle duschas.. Så varför inte passa på att duscha själv oxå?


Hoppas jag kommer känna mig lite mindre död, än vad jag gjort de senaste dagarna.. Denna sjuka har inte alls varit rolig, länge sen jag var så dålig av en "vanlig" sjuka. Jobbigt oxå att alla tjejor varit sjuka, fast alla ar haft sitt liksom.. Själv har jag en mix av allt + att min röst typ försvunnit!

Cassi hostar som en tok och är trött, lite snor men ingen direkt feber.

Nellie har ont i örat, och feber. 

Ida är så snorig, hostar lite och feber som verkar komma och gå.


Hoppas det dröjer länge till nästa gång nu..


Nu ska vi värma oss lite, sen blir det en tur till affären.. Idag är det varma svampmackor beställt till lunch, och jag är inte sen att hänga på.. Mums!


Sen har vi ett Brev/paket att göra klart oxå. Så det kan skickas iväg under helgen.. Spännande!


Så det är väl bara att sätta fart..

//s



Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards