Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Karedo - 9 januari 2013 10:11

  

Gråter.

Är så ledsen.

Blöder i hjärtat.

Gråter.

Känner mig stark.

Har ro i själen.

Hoppas det det så förblir.

Gråter.



En så kallad hurtig (så hurtigt som jag klarar av just nu) promenad på 40 minuter är gjord. Bara att ta tag i det som Jimmy sa till mig igår. En spark i baken var det jag behövde. Laddad till tusen, i allla fall just här och nu. Fast sitter nu och är så sjukt sugen på något gott, vad det nu kan vara.. Får väl bli en morot och ett glas vatten!


Sitter och tittar på denna röra som har intagit vårat vardagsrum.. Orkar jag ta tag idet? Nej! Kommer jag ta tag i det? Jupp...


Än en gång är jag inne på att man mår som har det, eller att man har det som man mår.. Just nu väldans rörigt på alla sätt och vis.. Min garderob ska få sig en riktig omgång de närmsta dagarna.. Jag vet ju hur mkt bättre det kändes när källaren och myyysrummet var fixat..

Och varför ska man ha kläder liggandes som man hoppas komma i, borde man inte ha kläder man kan ha och trivs i? Sen kan man ju unna/belöna sig med något nytt om man har vart duktig och uppnått det man vill.. Det är ju bara jobbigt att se dem, varje gång dagens kläder ska tas fram, och då bli påmind hur misslyckad man är.. Bättre då att ha något att se fram emot..


Nu ska jag bara se framåt, okej kanske jag tittar tillbaka någongång. Men då bara på det bra stunderna.. Men nu är det förändringarnas tid, och jag är redo..

Heja mig, Heja oss!


//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards