Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Karedo - 4 januari 2013 22:14

  


Idag har jag haft mitt fredagsmyyys..


Får se om jag lyckas hålla mig till bara en dag med gottis i veckan, det är i alla fall tanken.. Men gudars så svår det är.. Tre dagar helt utan godis nu, det är fasen strongt gjort för att vara mig.. Idag blev det lite chokladpudding med grädde och cola light till maten. Jag är mest stolt över att jag INTE har ätit en massa gottis på jobbet, som det annars lätt blir.. Det och att ta något "litet" framför tvn är nog de två största problemen.. Colan är ett problem för sig och får så vara.. Ska försöka att även där hålla mig till fredagsmyyys en dag i veckan.. Men skulle det skita sig en dag eller två så skit samma, påt igen bara, och liksom inte gräva ner sig för det.. Uvudsaken är väl att jag försöker.. Eller?


Jag ska vinna över mig själv denna gång! 

Jag ska i alla fall försöka..


Vi har haft favoritfamiljen från Koppartorp här på tackomyyys och allt vad det innebär.. Och som vanligt var det toppentrevligt som alltid =) Ser redan fram emot nästa gång..  



Nu blir det att sova, ska ju upp att jobba ett morgonpass imorgon..

//s


Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards