Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Karedo - 30 mars 2012 19:57

   


Varför vill inte min kropp? Jag tror den börjar säga ifrån nu, igen! =( Förbannade tummar och handleder och vara jobbiga! Det funkar kanon så länge jag inte behöver greppa saker (pincettgreppet) Så allt för långa stunder i kassan funkar sådär.. Då gör det ont, men än så länge står jag ut.. Har fått börja använda skydd på båda tummarna/handlederna nu, annars funkar det inte alls.. Men nu har jag fått börja göra lite andra saker oxå så då känns det bättre.. Då använder man ju händerna på ett lite annat sätt, och man får varriera sig.. För i vardagen funkar det ganska bra, i alla fall än så länge.. Bara att bita ihop!



 Nu finns den i min ägo..


(Bild lånad från google)


Jag unnade mig denna, då jag tyckte att jag var värd en liten present =) Så nu står den alltså i min bokhylla.. Jag hoppas att jag snart ska hitta lite tid, så jag kan se den oxå.. Kanske ikväll, om jag kan övertala min man om det.. Han är väl inte helt överförtjust i dessa filmer..

Men jag kan inte hjälpa det, jag tycker dessa filmer är så bra. Så bra att jag nog kan säga att de är de bästa jag sett.. Kalla mig nörd eller vad du vill, men jag kommer inte ändra mig..




Nu ska jag gosa ner mig i soffan, och ta lite fredagsmys. Helgen består sen av att jobba och att försöka hinna städa lite här hemma..


Ha det bäst. Kram Sofi





Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards