Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Karedo - 12 mars 2012 22:02

 


Flugorna har vaknat, det gillar vi inte. Fast det är ju ett vårtecken, och det gillar vi! Längtar tills man slipper alla dessa kläder.. Längtar tills tjejorna kan springa ut och in utan att det ska ta en timme bara för att få på dem kläder. Längtar tills dörren kan stå öppen. Och framför allt längtar jag tills vi kan inviga altanen..


Altanen 2011-09-06


Idag har det hunnits med en massa.. Jag har jobbat, jag har bäddat rent i alla sängar, jag har städat och möblerat om lite där uppe. Vi har oxå grillat, det var så smarrigt.. Det var inte igår man åt baconbollar..

mums!


Ska försöka hinna resten av huset imorgon, får se hur mycket energi man har då..



Cassi bakar lussekatter med Madde    2011-12-13


Dagis var stängt idag så Jimmy var hemma med tjejorna idag.. Så båda bilarna är tvättade och fina.. tror till och med att volvon blev vaxad. Tyvärr verkar det som om mammi racerbil har gått och blivit sjuk =(

Ytterligare ett fall av henoch schönleins purpura ( Jimmys förklaring till lite rost =) ) har blossat upp i Birgerssonska familjen.. Får nog ta och ringa doktor Nellie..


Dr Nellie på sjukhuset   2012-02-16


Hade tänkt att dammsuga där uppe oxå, men hade helt glömt bort att dammsugaren inte riktigt funkar. Så det får jag göra imorgon, ska bara skicka Jimmy till affären, så han kan köpa några nya påsar först. Jag hoppas och tror att det är det som är problemet. Har varken lust eller råd att köpa en ny dammsugare..


Det förkylda trollet Ida   2012-02-26


Ha det bäst. Kram Sofi 









Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards