Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Karedo - 20 mars 2012 21:10

  


Saknaden är faktiskt ganska stor.. Jag saknar våra telefonsamtal.. Jag saknar att kunna ringa dig när som på dygnet.. Jag saknar att ringa dig bara för att prata lite skit.. Jag saknar att du ringer klockan 6 på morgonen, bara för att säga grattis när jag fyller år.. Jag saknar dina sms med punkter i lite varstans =) Jag saknar dig helt enkelt..

Kanske tänker du på mig oxå?


Jag hoppas du har det bra.. Jag hoppas att du mår bra och att livet är snällt mot dig.. Här rullar livet på i en faslig fart.. Synd att du inte är en del av det, i alla fall inte just nu. Jag tror oxå du skulle gilla de 3 tjejorna Birgersson. Jag tror de är väldigt lika mig som liten, både till sättet och det yttre. Jag hoppas att du en dag kommer vilja vara deras morfar..


Jag hoppas vi kommer få till det någon gång i framtiden.

Kanske träffas vi en dag och allt är nästan som förr..


Tror inte det kommer bli precis som det var.. Jag känner mig väldigt ledsen sårad och faktiskt lite vilsen.. Har tänkt väldigt många gånger att, nu skiter jag i det... Men det varken vill eller kan jag. Du är min far och det kommer du alltid att vara, vare sig du vill eller inte.



Min far med Nellie.. 2008-07-30  


Ha det bäst. Kram Sofi


Av Karedo - 20 mars 2012 14:55

 



Varför i hela helvetet ska jag göra det? Är du inte nöjd, får du väl göra något åt det.. Jag gör som man ska och tänker inte bryta några regler och lagar.. Tycker du jag kör för sakta så kör om då! Ligg inte och tryck mig i baken, är det 80 så är det 80! Det är ju inte så att jag ligger och kör tex i 30 på en 80 väg.. Jag kör som man ska!


Det sista kissprovet är äntligen inlämnat.. Fick muta Nellie med lite mascara och ögonskugga. Annars ville hon inte kissa =) Så nu hoppas vi att allt ser bra ut.. Inge mer sjuka i Birgerssonska familjen nu!


Tjejorna Birgersson tillsammas med kusinen Alma.. 2010-02-24


Imorgon ska jag se om jag orkar åka in till stan med alla tre tjejorna.. En tripp till frisören står på schemt.. Luggen börjar bli för lång på Ida, Och det gillar hon inte. Hon får dock behålla sin "lotta på bråkmakargatan stil" Nellie och Cassi ska nog bara toppas. Cassi vill spara ut luggen igen så den kan sättas upp, tillsammans med hästsvansen. Tror inte Nellie har så stor koll på vad hon vill, det är bara kul att gå till frisören =)

Det blir den årliga sommarklippningen =)


Igår fick Cassi en påse kläder av Thindra på dagis.. Det var jättefina kläder och Cassi blev jätteglad. Även Ida och Nellie blev glada =) Så snällt att vi får ärva, uppskattas jättemycket.TACK


Ha det bäst. Kram Sofi



Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards