Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Karedo - 23 mars 2012 19:25

 

 Om man önskar sig något tillräckligt mkt, kanske man får det någon dag..


BD1


Jag vill fortfarande ha denna film =)

Av Karedo - 23 mars 2012 12:42

 


Idag är det en bra dag, en helt underbar dag.. Känner ett lugn i mig själv, som jag inte kännt på mycket läääänge. Tror jag ska fortsätta att ta det lite som det kommer. Glömma alla måsten och tråkiga saker osv. Klart det ska göras oxå men det är inte hela världen om man inte gör dem på stört.


Som idag tex skulle jag storstäda inför imorgon. Men istället så tog vi en mysfrukost och sedan gick jag och tjejorna ut.. Så kvart i 9 var vi ute och satt i sandlådan.. Farmor kom oxå förbi och fixade lite påskris med tjejorna. Sen kom Stina och Lennart hit och fikade. Det var väldans trevligt att få sitta och prata lite skit.. Hoppas det blir fler gånger..


Nu är cassi på teater med dagis och Ida och Nellie har kommit in för att skriva och rita lite.. Det är helt enkelt mys för hela slanten idag..


Så städningen får helt enkelt vänta!


Tvätten hänger på torkvindan och torkar för första gången i år.. Tvättmaskinen går för fullt, tanken är att hinna tvätta mer kläder/tvätt än man kastar ner i tvätten. Kanske kan man få tomt i tvättstugan framåt hösten =)


När Cassi är hämtad blir det en sväng in till stan. Ska möta upp Jimmy och handla lite inför helgen.. Kanske äter vi en bit oxå.. Eller ska man göra en plankstek lite senare? Grilla ska vi ju göra imorgon.. Vad svårt det blir!


Nu är det dags att börja gå mot skolan så Cassi slipper vänta på oss =)

 

Ha det bäst. Kram Sofi

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards