Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Karedo - 15 mars 2012 09:38

 


Jag tänkte ta dagen som den kommer, och försöka att inte tappa humöret eller bryta ihop.. Nu sitter jag bara och är en stund.. Tjejorna är hemma idag, då jag är ledig.. Så idag ska vi ha en riktig mysdag.. 


Tjejorna vill åka till Busiz, så varför inte packa in oss i mammi racerbil och åka dit? Tänkte möta pappi oxå och äta lite lunch.. Vi har redan hunnit äta frukost, städa och dammsuga. Här får alla hjälpa till om man vill hitta på något kul.. Så Cassi tog en sväng med dammsugaren, och nej jag har inte fått tag i någon ny påse =) Ida och Nellie hjälpte mig att fixa och trixa, dvs plocka undan..


Nu försöker alla tjejor att klä på sig själva =) Det är så kul att se hur de kämpar, då framför allt Ida.. Jag tar fram kläder och lägger i 3 högar, så fixar dem det själva.. Cassi hjälper de andra två så gott hon kan.. Tjejorna börjar bli så stora, kul att de kan och vill göra så mycket själva nu.. Allt blir ju så mycket enklare då, just nu saknar jag absolut inte bebistiden..


Det är väl bäst jag sätter fart själv oxå.. Inte ska väl tjejorna behöva vänta på mamma..


Ha det bäst. Kram Sofi

 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards