Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Karedo - 13 mars 2012 09:46

 

Är så trött på att känna så här.. Vart tog glädjen vägen? Vart tog min motivation vägen? Vart tog energin vägen? Vart tog orken vägen? Helt enkelt, vart tog allt vägen? Jag som tyckte allt var så bra igår och i förrgår osv osv.. Känslan jag har är så svår att beskriva, svår att sätta ord på.. Eller är det bara jag som tror att jag känner så här? Kanske är det livet som skämtar med mig? Men då får det f*n sluta, för nu är det inte roligt längre.. 


Är så J*VLA trött på att känna mig så misslyckad och ful.. Misslyckad som fru, mamma, mig själv och dotter. Misslyckad som människa helt enkelt.. Vill inte, men så är det =(


 

Jag och tjejorna, för nästan ett år sedan =) Ser ni nellans fot? 2011-05-22 


    


Nu får jag rycka upp mig.. Här ska det städas =)  Fortsätter väl att kasta ut saker och försöker få till det, så det blir som jag vill ha det..


Ha det bäst. Kram Sofi

 

Ps! Köper gärna sommarkläder till tjejorna.. Ds!




 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards