Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Karedo - 12 maj 2011 14:45

  


Jag har handlat lite kläder..

Till mig: 7 par byxor, 4 t-shirt, 2 linnen (rea, rea och åter rea)

Till Jimmy: 4 piketröjor (presentkort på dressman)

Till Cassi: 4 halvlånga tights, 2 mjukis kortbyxor, hallo kitty jeans kortbyxor, gympaskor (för någon vecka sedan), foppa tofflor i lila med glitter

Nellie: gympaskor (för någon vecka sedan), foppa tofflor i ljuslila med glitter

Ida: gympaskor (för någon vecka sedan), foppa tofflor i rosa "bamse"

Nellie och Ida får ärva kläder efter Cassi, så de har så det räcker och blir över  =) 

 

Men jag har sådan ångest, var det rätt av mig att köpa allt detta? Behöver jag alla kläder? Kanske skulle ha räckt med barnens kläder. Nu har jag bara underkläderna kvar att köpa, men det är ju så trist att pröva dem + att man ser allt i dessa provrum.. Och jag vet inte om jag vill se hur jag ser ut på riktigt, jag kan väl få gå runt och tro att jag ser någolunda okej ut. Även om jag vet hur det egentligen är, men jag blundar hårt och trallar vidare..


Nu ska jag hämta tjejorna på dagis, om jag kan få Nellie och vakna.. Det har varit jobbigt att gå på stan med mamma 2 dagar i rad =) Men hon har varit så duktig, inte det minsta har hon gnällt och varit jobbig. Så igår förtjänade hon en stor glass på Suprice. De har så god glass där så mamma blev oxå mer än nöjd..


Idag kommer sängen hem oxå.. Ska bli skönt att få den på plats.. Hoppas bara tjejorna gillar den, så de kan tänka sig att sova en hel natt i sina egna sängar..


Ha det bäst, Kram Sofi


Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards