Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Karedo - 7 maj 2011 14:02

  


Tjejorna har varit på äventyr idag.. I morse kom faster Madde, Robban och faster Martina och hämtade Nellie och Cassi. De skulle åka till Ökna (min och Jimmys gamla gymnasieskola för er som undrar) Där skulle de titta på när kossorna blev glada, och fick komma ut på sommarbete.. Arla skulle bjuda på bullar med mjölk, och man fick gå runt och kolla på de andra djuren oxå..

Tjejorna kom hem och luktade ko och natur, och hade haft det jätteroligt.. vilka minnen som vaknade till liv, när man kännde lukten menar jag =)

 

I morgon får vi kanske hem sängen, eller i veckan som kommer. Då kanske man slipper att vakna med tre tjejor och en vovve i sängen. Det är armar och ben överallt och det blir så varmt. Vill inte tjejorna sova i "nya" sängen så tar jag den, lägger mig i översängen och tar bort stegen =)

 

Nu ska jag umgås lite med familjen och se vad vi hittar på. Kanske blir det för ovanlighetens skull en tur till grisarna, för där är vi ju aldrig på helgerna =)

 

Ha det bäst! Kram mamma Mu, jag menar Sofi

 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards