Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Karedo - 9 maj 2011 07:45

  


Mammi racerbil bliv botad från bubblorna igår =) Bara för att sen få ont i bromsarna, så nu vill den inte att man ska köra med den =(  Och jag känner hur paniken kommer krypande i kroppen. Jag måste ju nu köra växelbil på ett eller annat sätt, och ni som känner mig vet ju att jag och växelbilar inte går ihop.. Det är nu man ångrar att man bor på landet. Eftersom det inte går så jättemånga bussar så måste man ju köra bil till och från jobbet, framförallt på helgerna.. Jag ska inte jobba fören på lördag men känner redan nu ångesten och paniken.. Är man koko eller vad? Får man svära? fan fan fan och jävla skit fan..


Vad har annars hänt i helgen då? Inte så fasligt mycket.. Vi har varit ute och fixat lite i trädgården. Vi har varit på den vanliga grisrundan. Cassi har varit på kalas.. En helt vanlig helg kan man säga.


Jo! Jag har ju varit och sett den absolut bästa filmen ever, fast i verkliga livet..  GREASE Behöver jag säga mer? Det var så bra.. Det var svenska kyrkan som tillsammans med några begåvade ungdomar och vuxna satt ihop det. och de spelade upp detta på pumpen i lördags.. Och våran favorit Annika var med och sjöng och spelade ängel =)

  

Betyget blir,        

 

Nu blir det morgonpromenad, så är man varit lite nyttig idag.. Lika bra att göra det direkt, annars blir det aldrig av. Jag känner mig själv =)

 

Ha det bäst, Kram Sofi

 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards