Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Karedo - 24 februari 2012 19:52

 


Nellie är frisk! Eller är hon det? Urinprovet vi lämnade idag när vi var hos läkaren, innehöll lite bakterier =( Så det blir att lämna ett nytt på måndag.. Annars så är hon nu friskförklarad. Hoppas det dröjer väldigt länge innan hon får det igen.. För risken är stor att hon kommer drabbas igen, och igen, och igen.....


Ida är sjuk nu =( Behöver jag säga att jag är såååå trött på all sjuka.. Hon har ganska hög feber, hostar massor och snor i mängder.. Hon har även spytt två gånger idag, hoppas verkligen att det beror på allt slem, snor och hosta..


Idag fick Ida vara hos vanliga farmor och farfar medans vi var hos läkaren med Nellie. Vi passade på att handla lite innan Jimmy skulle jobba resten av dagen.. Efter det så åkte jag och tjejorna till Busiz, så Nellie och Cassi fick leka av sig lite.. Vi skulle vänta på pappa där.. Vi passade oxå på att äta pannkakor, även jag åt det, och det var så gott..

Men gudars så många det var där idag. Men det var väl ganska väntat om man tänker efter.. Löningshelg och sportlov, kan det vara annat då? Men kul hade tjejorna i alla fall.


Annika kom ner en stund sen på kvälen och tog en fika.. Hon fick tillsammans med Jimmy torka lite spyor oxå, en riktigt bra blandning tycker jag.. eller inte! Tur hon inte är så kräkmagad. Ida satt ju i mitt knä och spydde ner hela mig, så jag satt lite illa till om man säger så..


Nej nu ska jag ha lite fredagsmys med familjen..


Ha det bäst.Kram Sofi

 

PS! Nu har jag nästan bestämt mig.. eller? DS!

 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards